S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3Prodej nástražních rybNabízíme celoročně prodej nástražních ryb. Nabídka se v průběhu roku mění. O aktuální dostupnosti...

KONTAKTY

Aleš Horych-Obchod Na prutu
Hradecká 1629
535 01 Přelouč
tel: 736642608
napište nám

ANKETA

Jakou metodou nejraději chytáte?

Položená 43% Plavaná 18% Feeder 16% Přívlač 23%

Počasí Přelouč - Slunečno.cz

Zprávy od vody 2015

28.9. 2015

ČR-svazové vody

Martin Vahovský

Dnes odpoledne sem podnikl krátkou vycházku na meší slepé rameno. Na svoje lovná místa jsem nakobroval pár hrstí boilie Seafood švestka/česnek a na jeden prut nastražil boosterované dumbles totožné příchtě s Fluo pop up halibut/česnek a na druhý prut Signal pop up broskev naložené v esenci broskev. Zhruba po dvou hodinách jsem dostal dva záběry naráz, byla to fuška, ale nakonec sem podebral dva krásné podzimní kapry. Bylo to krásně strávené odpoledne u vody..

23.3. 2015

ČR-svazové vody

Tomáš Hrdý

Za poslední týden jsem absolvoval tři vycházky ke svazové vodě. Během nich jsem chytil 8 kaprů do 5 kg. Nejvíc mi fungovala samotná Pop up dumbleska broskev nebo scopex/švestka doplněná o PVA punčušku s method mixem Robin red + koření a přelité Sweet liquidem ananas/banán. Pouze jeden záběr jsem udělal na Seafood švestka/česnek s 10 mm Pop up bílý pepř. K tomu jsem přidával PVA s drceným boilie stejné příchutě. Vzhledem k tomu že se příroda teprve probouzí sem byl s počtem ryb spokojený.

29.3. 2015

Honza Kubín

Včera jsem na pár hodin po dvou dnech předkrmování ani né půl kg boilie Seafood švestka/česnek zajel zkusit štěstí na svazovou vodu. A podařilo se mi chytit dvě nádherný ryby lysce 9,60 kg a šupináče s váhou 11,5 kg. Takže jsem od vody odjížděl maximálně spokojený. Oboum kaprům zachutnala samotná kulička Seafoodu švestka/česnek.

21.4. 2015

Tomáš Hrdý

Ve čtvrtek večír jsem vyrazil na řeku Labe. Místo jsem měl dopředu rozkrmené tak jsem doufal že by se už konečně po několika menších rybách do 5 kg mohl povést větší. Nakonec jsem měl celkem čtyři záběry a všechny ryby zdolal. Dva menší do 8 kg a dva krásný šupíci 78 cm 12 kg a 87 cm 12,20 kg. Chytal jsem na boilie které jsem si naroloval ze směsi Supra fish + AC Losos přidal jsem Amino power a Robin red. Na tohle boilie jsem docílil tří záběrů na druhý prut jsem dával boilie Legend range Seafood švestka/česnek + 10 mm pop up halibut/česnek na tuhle kombinaci přišel jeden záběr. Pro mě úspěšná výprava.

26.4.  2015

Tomáš Hrdý

Dva dny strávené na svazové vodě se celkem vydařili. Povedlo se chytit několik pěkných kaprů, když největší z nich měly 9,70 a 10 kg. Stejně jako minule jsem krmil boilím ze směsi Supra fish + AC Losos a to samé dával i na jeden prut a na druhý opět seafood švestka/česnek, ale tentokrát jsem přidával 10mm pop up broskev. Tentokrát chodili záběry na oba druhy boilie půl na půl.

25.4.  2015

Martin Vahovský

Už v týdnu jsem věděl, že se o víkendu k vodě budu moct vydat pouze na pár hodin. Místo, které jsem si vybral k lovu, jsem si předem pravidelně zakrmoval vařeným partiklem a boiliem švestka/česnek. Jako samotnou nástrahu jsem pak používal boilie Legend range švestka/česnek s 10mm pop up halibut/česnek. Za 16 hodin chytání se mi podařilo udělat tři záběry. Z toho jeden od kapra. Kapr měl míry 84cm a 13,40kg. Pro mě povedená krátká výprava k vodě…

9.5.  2015

Tomáš Hrdý

Po nevydařené výpravě jsem včera večer na několik hodin vyrazil zkusit štěstí jestli se nepovede nějaký ten šupík. Vše jsem měl už připravené takže montáže byly za chvíli na svých místech a místo prohodil asi 0,5 kg boiliem. Po setmění se povedl zdolat pěkný šupináč s mírami 77 cm a 10, 70 kg. Zabral na boilie LR seafood švestka/česnek + 16 mm pop up brusinka. Takže povedená vycházka.

29.6.  2015

Tomáš Hrdý

Na tří denní výpravě se moc nedařilo. Revír který jsme vybrali původně jsme se po dvou dnech bez záběru rozhodli na posledních 24 hodin změnit. Což se nakonec vyplatilo a zdolal jsem dva kapři když větší z nich měl 80 cm 10,70 kg. Nechal se zlákat na boilie LR Seafood švestka/česnek + pop up halibut česnek. Ke krmení jsem použil boilie stejné příchutě s partiklem a to vše zalil Amino powderem.

19.7.  2015

Petr Kocián

V minulém týdnu jsem absolvoval krátkou vycházku na stojatou vodu. Vzhledem k teplotám které panovali jsem se rozhod pro zig rig a dobře jsem udělal jako nástrahu jsem zvolil 16 mm pop up broskev + plovoucí kukuřici a krmil jsem drceným boiliem s method mixem monster. Celkem jsem docílil tří záběru. Do podběráku jsem navedl lysce 85 cm s váhou 11,20 kg a dva slušné amury a domů jsem odjížděl maximálně spokojený.

6.8.  2015

Petr Kocián

I přes velká vedra jsem na několik hodin vyrazil k vodě. Zvolil jsem zig rig po 4 hodinách jsem měl propadák a po krátkém zdolávání jsem podebral k mému překvapení lysce s váhou 14,20 kg. Chytal jsem na 16 mm pop up ananas s plovoucí kukuřicí. Krmil jsem method mixem monster + drcené boilie LR Jet 1. A od vody jsem odjížděl maximálně spokojený.

23.8.  2015

Tomáš Hrdý

Čtyřdenní výprava na oblíbeném revíru nakonec nedopadla úplně nejhůř o proti tomu jak to na začátku vypadalo. Vysoký průtok a spousta nečistot které plavali sloupcem nebo na hladině mi první dva dny lov značně komplikovali. Ale i přesto jsem si celkem nakonec pěkně zachytal a povedlo se několik kaprů. S sebou jsem si vzal boilie LR supra fish olihen/scopex které jsem dával vždy na jeden prut a již dopředu uvařený partikl. Partiklem jsem krmil ze začátku a pak postupně ubíral až jsem krmil pouze samotným boiliem. Největší rybou byl šupík 11,40 kg byl jsem tedy maximálně spokojený.

23.8.  2015

Petr Kocián

Na pár dní jsem vyrazil na řeku místo kam bych chtěl vyrazit jsem měl do předu vybrané. Krmil jsem boiliem clasic olihen/mušle a LR supra fish olihen/scopex na které jsem zdolal poslední den ráno nádherného lysce kterého i když není můj nejtěžší řadím mezi své nejcenější ryby měl 79 cm 10,40 kg další největší rybou byl šupináč o délce 85 cm a váze 10,20 kg. At se Vám daří.

6.9.  2015

Tomáš Hrdý

V pátek po práci jsem vyrazil opět ke svazové vodě místo jsem si byl den dopředu předkrmit partiklem a Boiliem LR seafood švestka/česnek které jsem dával na jeden prut a to dvě 20mm kuličky extra tvrdé a na druhý jsem dával boilie LR supra fish olihen/scopex + pop up dumbles broskev. První záběr na sebe nenechal dlouho čekat když se rozjel prut s dvěma 20mm kuličkama seafoodu a k mému překvapení se mi před podběrákem ukázal amur který měl dost přes metr, ale neměl jsem to štěstí ho zdolat nejdřív jsem si myslel že spadnul, ale nakonec sem zjistil že nemám na návazci háček ještě nikdy se mi to nestalo. Do konce výpravy jsem zdolal ještě dva kapři jednoho menšího kolem 7 kg a pak krásnýho dlouhýho šupináče s mírami 85 cm a 10,30 kg který zabral na druhou kombinaci olihen/scopex + pop up dumbles broskev pro mě opět velmi cenná ryba.

6.9.  2015

Petr Kocián

Na víkend jsem vyrazil k vodě nejprve jsem o dvě ryby přišel pak jsem ale po pěkném boji podebral šupináče s mírami 91 cm 14,5 kg udělal mi velkou radost. Byly to velmi povedené dva dny u vody. Chytal jsem na boilie ještě ze staré řady Mystery a to na Biosquid ktéré jsem měl doma ještě z minulého roku to jsem doplnoval o pop up broskev 10 mm.

10.9.  2015

Tomáš Hrdý

V pátek a v sobotu jsem vyrazil na několika hodinovou vycházku. Při první jsem zůstal bez záběru, ale v sobotu bylo vše úplně jinač docílil jsem celkem čtyř záběrů a s toho zdolal tři kapři dva do 8 kg a pěkně stavěného lysce 80 cm 10,20 kg. Byly to dvě rozdílné vycházky, ale celkově úspěšné. Všechny ryby zabrali na boilie LR bioenzym fish + AC losos o průměru 24 mm zhruba tři týdny dipované v AC losos.